شنبه تا پنج شنبه از ساعت 7:00 صبح لغایت 18:00 و ایام تعطیل 7:00الی 14:00-مراجعه حضوری یا اینترنتی نیز پذیرفته می شود.در این مرکز معاینه فنی معمولی و برتر انجام می شود.در ابام عید نوروز مرکز فعال می باشد
  • با ما تماس بگیرید

    ۴۵۹۸ ۳۳۵۳ 21 98+

  • ایمیل

    info@tehran-zamanabad.ir

  • تماس با ما
 افزایش واحدهای سیار معاینه فنی در پایتخت

افزایش واحدهای سیار معاینه فنی در پایتخت

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مراجعات برای انجام معاینه فنی گفت: مراکز معاینه فنی سیار همه امکانات خطوط ثابت را دارد و به صورت آنلاین به پلیس راهور و وزارت کشور متصل است.

به گزارش روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سیدنواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران در حاشیه استقرار واحد سیار معاینه فنی شماره ۵  در منطقه ۱۲ و در پایانه تاکسیرانی امام خمینی (ره)،‌ اظهار داشت: هر آنچه که در یک سوله ۱۰۰ متری لازم است برای معاینه فنی خودروها در قالب یک سازه سیار تهیه شده و خدماتی همچون معاینه فنی خودروهای دولتی،‌ تاکسی و خصوصی از طریق این واحد سیار امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه امکان انجام معاینه فنی برتر از طریق واحد سیار معاینه فنی قابل انجام است گفت: افتتاح واحد سیار امروز در منطقه ۱۲ یکی از ۵ خط خطوط سیار بوده که همه امکانات خطوط ثابت را دارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران  ادامه داد: همه استانداردهای جهانی در مورد واحد سیار معاینه فنی لحاظ شده و ابزار لازم به کشور وارد و تولید و مونتاژ آن در داخل کشور انجام گرفته است که در نهایت قیمت یک چهارم نوع اروپایی دارد.

حسینی‌‌منش گفت: واحد سیار معاینه فنی ۴، ۵ سه اپراتور دارد و به صورت آنلاین و به خط با پلیس راهور و وزارت کشور در ارتباط است و باید توجه به گرانی زمین و عدم امکان احداث مراکز ثابت استقرار واحدهای سیار می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود و تلاش می‌کنیم برای سایر مناطقی که امکان دسترسی به مراکز معاینه فنی محدود است نیز واحدهای سیار را مستقر کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۵۴ خط سبک ، ۱۰ خط موتورسیکلت و سه خط سنگین برای خودروها در تهران در نظر گرفته شده و امسال ۱۵ درصد افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی را داشته‌ایم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ تنها ۴۰۰ هزار معاینه فنی انجام گرفت ولی در سال قبل یک میلیون و ۸۰۰ خودرو معاینه فنی شده‌اند و امروز تسهیلاتی همچون نوبت‌دهی اینترنتی و راه‌اندازی مراکز معاینه فنی سیار برای شهروندان فراهم شده تا خودروهای بیشتری معاینه فنی شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *